הירשמו ל-ורדימייל וקבלו עדכונים על חדשות ואירועים בסביבה:

שם
אימייל

15 מטיילים מכפר ורדים נהנו מטיול מרתק שאורגן ע"י מועדון הזהב וחברת "בריזה" לפירנאים וחבל הדורדון אש

עליזה כ"ץ    18.09.11

צילמה מרגיט שפטלוביץ

בילינו תשעה ימים בין עיירות נופש ציוריות , כפרים תלויים, קניונים והרים נישאים, מפלים והרים שוצפים, גשרים מרשימים

ועמקים ומרחבים ירוקים

למדנו על האומנות והאדריכלות המקומית בביקורנו בכנסיות, בקתדרלות, בארמונות, במבצרים ובערים העתיקות

התרשמנו ממערות הנטיפים ומציורי הקיר במערת האדם הקדמון

טיפסנו ברגל, עלינו ברכבל, נסענו בקרוניות, שטנו בסירות נהר ונסענו במעברי הרים עוצרי נשמה

אכלנו מהתוצרת החקלאית המקומית, טעמנו גבינות למכביר , שתינו יין, חווינו טקס מרגש של אלפי צליינים המקווים להרפא

בעזרת המדונה, הקדושה ברנדט והמים בעלי סגולות המרפא, שרנו , סיפרנו חוויות והתבדחנו

המדריך בעל הידע הרב, ד"ר אביהו בר איל, פתח לנו צוהר נרחב של מידע על ההיסטוריה והתרבות המיוחדת של צרפת

ואיתגר אותנו מבחינה אינטלקטואלית בתחומים רבים

תודה לכל המטיילים שייצגו את כפר ורדים בכבוד רב. תודה על האדיבות, התמיכה ההדדית, על נועם ההליכות ומאור הפנים

שהקרנתם לאורך כל הטיול. היה כיף לטייל איתכם ומקווה להתראות בטיולים נוספים בארץ ובחו"ל. עליזה כ"ץ

הטיול הקרוב בארץ: ( ההרשמה בעיצומה

חודש נובמבר, יום חמישי, 3.11.2011

רמת הגולן - חזית הצפון והדרום במלחמת יום הכיפורים

מדריך: אבירם ברקאי מחיר: 120 ₪. ( נא לשלם בעת ההרשמה

מועדון הזהב מזמין את כל הציבור לטיול ייחודי, סוחף ומרגש בעקבות מלחמת יוהכ"פ בדגש על חטיבה 188 והספר "על

בלימה

המסלול: גזרת רמתה"ג מאזור בוקעתא – מסעדה בצפון עד תל- א- סאקי בצפון

המדריך, אבירם ברקאי , מי שכתב את הספר "על בלימה", יסביר לנו על הזרעים שהנביטו את מפולת מלחמת יום הכיפורים,